Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

ΕΛΛΑΔΑ : Στο εξωτερικό για τις εταιρίες καλλυντικών

Στροφή στο εξωτερικό ώστε να αναπληρώσουν τις απώλειες που υφίστανται στην εγχώρια αγορά, όπου η μείωση της ζήτησης εντείνεται, κάνουν οι ελληνικές εταιρείες καλλυντικών.




Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της ICAP, η πτώση στη λιανική καλλυντικών το 2009 άγγιξε το 4,5%, οι εκτιμήσεις για το 2010 κάνουν λόγο για περαιτέρω μείωση της ζήτησης κατά 5% - 10%, ενώ οι προβλέψεις όσον αφορά στο τρέχον έτος συνεχίζουν να είναι αρνητικές, διαψεύδοντας τη θεωρία περί αντίστασης των ειδών καλλυντικών και του ανοδικού δείκτη του κραγιόν σε περιόδους ύφεσης.

Ειδικότερα, ο όμιλος Σαράντη συνεχίζει να υποστηρίζει τη στρατηγική ενίσχυσης της παρουσίας του στις αγορές της ΝΑ. Ευρώπης, προετοιμάζοντας εξαγορές, κάποιες εκ των οποίων αφορούν και σε εταιρείες καλλυντικών.

Παράλληλα, αξιοποιεί τα προϊόντα της ήδη εξαγορασθείσας το 2010 ρουμανικής επιχείρησης καλλυντικών Elmiplant, τα οποία λανσάρει και στην ελληνική αγορά super market, δεδομένης της χαμηλής τιμής τους.

Σύμφωνα με τις προβλέψεις του ομίλου για το 2011, η εσωτερική αγορά θα παρουσιάσει κάμψη της τάξεως του 5,5% - 6%, ενώ αντίθετα η δραστηριότητά του στη ΝΑ. Ευρώπη αναμένεται να αυξηθεί σε επίπεδο τζίρου κατά 7% (6% οργανική ανάπτυξη και 1% από νομισματικές διαφορές). Καθοδικές εκτιμήσεις διατύπωσε ο όμιλος και για τη μικτή εταιρεία με την Estée Lauder, για την οποία θεωρεί ότι φέτος θα παρουσιάσει μειωμένες πωλήσεις στα 4,4 εκατ. ευρώ από 5,2 εκατ. ευρώ το 2010.

euro2day.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ