Όλο και περισσότερες περικοπές στην καθημερινότητά τους κάνουν οι Έλληνες εξαιτίας της οικονομικής κρίσης.Συνήθειες όπως η διασκέδαση και η αγορά καινούργιων ρούχων είναι απαγορευτικές για την πλειονότητα, ενώ δεν είναι λίγοι αυτοί που πήραν την απόφαση να μείνουν Αθήνα φέτος το καλοκαίρι και να μειώσουν ακόμη και την κατανάλωση ρεύματος.
Σε όσους βέβαια περισσεύουν χρήματα προτιμούν να αποπληρώσουν δάνεια και κάρτες παρά να τα αποταμιεύσουν.
Την ίδια ώρα, στην Ελλάδα ο δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης έπεσε για πρώτη φορά στις 45 μονάδες, ενώ η Ευρώπη αποτελεί την πλέον απαισιόδοξη γεωγραφική περιοχή του πλανήτη, σύμφωνα με τη τελευταία μελέτη της Nielsen η οποία επίσης καταγράφει αλλαγή στις αγοραστικές συνήθειες του Έλληνα και κλίμα ανασφάλειας για εργασία - οικονομία.
Στην Ελλάδα η εργασιακή ασφάλεια και η Οικονομία παραμένουν οι δυο μεγαλύτερες ανησυχίες των Ελλήνων με ποσοστά που είναι τα υψηλότερα στην Ευρώπη (43% και 38% αντίστοιχα), αποτυπώνοντας το κλίμα ανασφάλειας και προβληματισμού που επικρατεί στην ελληνική κοινωνία.
Πράγματι, στην Ελλάδα πάνω από ένας στους τέσσερις ερωτώμενους (28%) δηλώνει πως δεν του περισσεύουν καθόλου χρήματα, με το αντίστοιχο ποσοστό στην Ευρώπη να είναι 21%. Επιπλέον, όσοι από τους Έλληνες συνεχίζουν να διαθέτουν χρήματα μετά την κάλυψη των βασικών τους αναγκών, τα χρησιμοποιούν σε μεγάλο βαθμό για την αποπληρωμή δανείων, πιστωτικών καρτών και άλλων χρεών.
Σχεδόν το σύνολο των Ελλήνων (94%) αναγκάστηκε να αλλάξει τις αγοραστικές του συνήθειες εξαιτίας της κρίσης, με τη συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων να έχει μειώσει τα χρήματα που δαπανά για τη διασκέδαση εκτός σπιτιού (77%) και για την αγορά νέων ρούχων (73%), ενώ ένα πολύ υψηλό ποσοστό (66%) έχει στραφεί σε φθηνότερα καταναλωτικά προϊόντα, ώστε να καταφέρει να αντεπεξέλθει στην περιορισμένη αγοραστική του δύναμη.
euro2day.gr
Σε όσους βέβαια περισσεύουν χρήματα προτιμούν να αποπληρώσουν δάνεια και κάρτες παρά να τα αποταμιεύσουν.
Την ίδια ώρα, στην Ελλάδα ο δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης έπεσε για πρώτη φορά στις 45 μονάδες, ενώ η Ευρώπη αποτελεί την πλέον απαισιόδοξη γεωγραφική περιοχή του πλανήτη, σύμφωνα με τη τελευταία μελέτη της Nielsen η οποία επίσης καταγράφει αλλαγή στις αγοραστικές συνήθειες του Έλληνα και κλίμα ανασφάλειας για εργασία - οικονομία.
Στην Ελλάδα η εργασιακή ασφάλεια και η Οικονομία παραμένουν οι δυο μεγαλύτερες ανησυχίες των Ελλήνων με ποσοστά που είναι τα υψηλότερα στην Ευρώπη (43% και 38% αντίστοιχα), αποτυπώνοντας το κλίμα ανασφάλειας και προβληματισμού που επικρατεί στην ελληνική κοινωνία.
Πράγματι, στην Ελλάδα πάνω από ένας στους τέσσερις ερωτώμενους (28%) δηλώνει πως δεν του περισσεύουν καθόλου χρήματα, με το αντίστοιχο ποσοστό στην Ευρώπη να είναι 21%. Επιπλέον, όσοι από τους Έλληνες συνεχίζουν να διαθέτουν χρήματα μετά την κάλυψη των βασικών τους αναγκών, τα χρησιμοποιούν σε μεγάλο βαθμό για την αποπληρωμή δανείων, πιστωτικών καρτών και άλλων χρεών.
Σχεδόν το σύνολο των Ελλήνων (94%) αναγκάστηκε να αλλάξει τις αγοραστικές του συνήθειες εξαιτίας της κρίσης, με τη συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων να έχει μειώσει τα χρήματα που δαπανά για τη διασκέδαση εκτός σπιτιού (77%) και για την αγορά νέων ρούχων (73%), ενώ ένα πολύ υψηλό ποσοστό (66%) έχει στραφεί σε φθηνότερα καταναλωτικά προϊόντα, ώστε να καταφέρει να αντεπεξέλθει στην περιορισμένη αγοραστική του δύναμη.
euro2day.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια: