ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟY
Συνάντηση εργασίας είχε ο δήμαρχος Στάθης Κουσουρνάς με τους χωρικούς αντιδημάρχους Καμείρου - Αταβύρου κ. Αγαπητό Πάλλα και Λίνδου- Νότιας Ρόδου κ. Μιχάλη Παλαιολόγου.
Σκοπός της συνεργασίας ήταν η καλύτερη οργάνωση της καθημερινότητας προκειμένου να βελτιωθεί η εικόνα στις δημοτικές ενότητες, αλλά και επιμέρους ζητήματα που δημιουργούνται με την είσοδο στη ΔΕΥΑΡ των συγκεκριμένων δημοτικών ενοτήτων, από 1ης Ιουλίου 2012.
Αποφασίστηκε συγκεκριμένα η πραγματοποίηση σύσκεψης των χωρικών αντιδημάρχων με τον αντιδήμαρχο επί των τεχνικών έργων κ. Μανόλη Σαββή για τον προγραμματισμό παρεμβάσεων στους αγροτικούς δρόμους, από το μήνα Μάρτιο έως τον Ιούνιο, ώστε να είναι σε καλύτερη κατάσταση από αυτήν της προηγούμενης περιόδου.
Αναφορικά με τα θέματα καθαριότητας και την πρόσληψη 130 εποχικών υπαλλήλων που θα καλύψουν ανάγκες μέχρι να δραστηριοποιηθεί η ιδιωτική εταιρεία που θα αναδειχτεί από διεθνή διαγωνισμό, ο δήμαρχος ζήτησε καλό προγραμματισμό ώστε να καταβάλει το μέγιστο των δυνατοτήτων του και το μόνιμο προσωπικό, αλλά και το εποχικό, για το οποίο φέτος γίνεται προσπάθεια να αναλάβει δράση από τον Απρίλιο, αντί του Αυγούστου πέρυσι.
Και οι δύο χωρικοί αντιδήμαρχοι έθεσαν θέματα που αφορούν προβλήματα λειτουργίας των μηχανημάτων με μεγαλύτερα αυτά στη Νότια Ρόδο.
Στο σημείο αυτό ο δήμαρχος αναφερόμενος γενικότερα στο στόλο οχημάτων καθαριότητας, έθεσε το ζήτημα που δημιουργείται όταν φτιάχνονται έξι απορριμματοφόρα μαζί κι αμέσως να χαλούν τα πέντε. Προφανώς ο στόλος είναι γερασμένος, τόνισε , αλλά είναι θέμα που θέλει διερεύνηση. Στόχος είναι να εξασφαλίσουμε έναν μίνιμουμ μάχιμο στόλο τόσο σε απορριμματοφόρα όσο και σε μηχανήματα έργου.
Συνάντηση εργασίας είχε ο δήμαρχος Στάθης Κουσουρνάς με τους χωρικούς αντιδημάρχους Καμείρου - Αταβύρου κ. Αγαπητό Πάλλα και Λίνδου- Νότιας Ρόδου κ. Μιχάλη Παλαιολόγου.
Σκοπός της συνεργασίας ήταν η καλύτερη οργάνωση της καθημερινότητας προκειμένου να βελτιωθεί η εικόνα στις δημοτικές ενότητες, αλλά και επιμέρους ζητήματα που δημιουργούνται με την είσοδο στη ΔΕΥΑΡ των συγκεκριμένων δημοτικών ενοτήτων, από 1ης Ιουλίου 2012.
Αποφασίστηκε συγκεκριμένα η πραγματοποίηση σύσκεψης των χωρικών αντιδημάρχων με τον αντιδήμαρχο επί των τεχνικών έργων κ. Μανόλη Σαββή για τον προγραμματισμό παρεμβάσεων στους αγροτικούς δρόμους, από το μήνα Μάρτιο έως τον Ιούνιο, ώστε να είναι σε καλύτερη κατάσταση από αυτήν της προηγούμενης περιόδου.
Αναφορικά με τα θέματα καθαριότητας και την πρόσληψη 130 εποχικών υπαλλήλων που θα καλύψουν ανάγκες μέχρι να δραστηριοποιηθεί η ιδιωτική εταιρεία που θα αναδειχτεί από διεθνή διαγωνισμό, ο δήμαρχος ζήτησε καλό προγραμματισμό ώστε να καταβάλει το μέγιστο των δυνατοτήτων του και το μόνιμο προσωπικό, αλλά και το εποχικό, για το οποίο φέτος γίνεται προσπάθεια να αναλάβει δράση από τον Απρίλιο, αντί του Αυγούστου πέρυσι.
Και οι δύο χωρικοί αντιδήμαρχοι έθεσαν θέματα που αφορούν προβλήματα λειτουργίας των μηχανημάτων με μεγαλύτερα αυτά στη Νότια Ρόδο.
Στο σημείο αυτό ο δήμαρχος αναφερόμενος γενικότερα στο στόλο οχημάτων καθαριότητας, έθεσε το ζήτημα που δημιουργείται όταν φτιάχνονται έξι απορριμματοφόρα μαζί κι αμέσως να χαλούν τα πέντε. Προφανώς ο στόλος είναι γερασμένος, τόνισε , αλλά είναι θέμα που θέλει διερεύνηση. Στόχος είναι να εξασφαλίσουμε έναν μίνιμουμ μάχιμο στόλο τόσο σε απορριμματοφόρα όσο και σε μηχανήματα έργου.
Δεν υπάρχουν σχόλια: