Το ενδεχόμενο να μειωθούν τα μισθώματα για τις άγονες γραμμές έφερε με ερώτηση της στη Βουλή η Μίκα Ιατρίδη, ύστερα από την ψήφιση του εφαρμοστικού νόμου«Ρυθμίσεις συνταξιοδοτικού περιεχομένου και άλλες επείγουσες ρυθμίσεις εφαρμογής του Μνημονίου Συνεννόησης του ν.4046/2012».
Στην ερώτηση της η βουλευτής Δωδεκανήσου τονίζει ότι μετά την περικοπή των πιστώσεων του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας κατά 82.000.000Ευρώ, που προβλέπεται στο δεύτερο άρθρο του εφαρμοστικού νόμου, είναι υπαρκτός ο κίνδυνος να μειωθούν τα μισθώματα για τις άγονες γραμμές. Στην περίπτωση αυτή η Μίκα Ιατρίδη ζητά από τον Υπουργό να διευκρινίσει αν προτίθεται να προχωρήσει στη μείωση των μισθωμάτων και αν ναι, με ποια κριτήρια και σε ποιες γραμμές θα γίνει η μείωση αυτή.
ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς τον Υπουργό Ανάπτυξης,Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας
ΘΕΜΑ: «Σε κίνδυνο τα μισθώματα για τις άγονες γραμμές»
Σύμφωνα με το άρθρο 2 του ν.4051 «Ρυθμίσεις συνταξιοδοτικού περιεχομένου και άλλες επείγουσες ρυθμίσεις εφαρμογής του Μνημονίου Συνεννόησης του ν.4046/2012», ο οποίος ψηφίστηκε στις 28-2-2012, οι πιστώσεις του Υπουργείου Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας από τον Κρατικό Προϋπολογισμό Οικονομικού Έτους 2012 μειώνονται κατά 82.000.000 Ευρώ.
Με δεδομένο τη συνεχιζόμενη απαξίωση των νησιών του Αιγαίου από την Κυβέρνηση Παπανδρέου και την Κυβέρνηση Παπαδήμου και την ενδεχόμενη κατάρρευση των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών, όπως συνεχώς επισημαίνεται από τους φορείς των ακτοπλοϊκών εταιρειών. Επειδή, τα ακριτικά νησιά ήδη βιώνουν τις περικοπές στα δρομολόγια των ακτοπλοϊκών πλοίων. Επειδή η τακτική συγκοινωνία των νησιωτών με την ηπειρωτική Ελλάδα και τα υπόλοιπα νησιά παραμένει αναφαίρετο δικαίωμα τους. Επειδή η παραμονή των νησιωτών στον τόπο τους είναι εθνική υπόθεση.
Ερωτάται ο κ. Υπουργός
1. Η μείωση στις πιστώσεις του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας θα έχει επιπτώσεις στα μισθώματα των άγονων γραμμών;
2. Αν ναι, σε τι ύψος εκτιμάται η επίπτωση αυτή και με ποια κριτήρια θα αποφασιστούν οι άγονες γραμμές στις οποίες θα επέλθει μείωση των μισθωμάτων και άρα μείωση στην πυκνότητα των δρομολογίων;
Η ερωτώσα βουλευτής
Μίκα Ιατρίδη
Στην ερώτηση της η βουλευτής Δωδεκανήσου τονίζει ότι μετά την περικοπή των πιστώσεων του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας κατά 82.000.000Ευρώ, που προβλέπεται στο δεύτερο άρθρο του εφαρμοστικού νόμου, είναι υπαρκτός ο κίνδυνος να μειωθούν τα μισθώματα για τις άγονες γραμμές. Στην περίπτωση αυτή η Μίκα Ιατρίδη ζητά από τον Υπουργό να διευκρινίσει αν προτίθεται να προχωρήσει στη μείωση των μισθωμάτων και αν ναι, με ποια κριτήρια και σε ποιες γραμμές θα γίνει η μείωση αυτή.
ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς τον Υπουργό Ανάπτυξης,Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας
ΘΕΜΑ: «Σε κίνδυνο τα μισθώματα για τις άγονες γραμμές»
Σύμφωνα με το άρθρο 2 του ν.4051 «Ρυθμίσεις συνταξιοδοτικού περιεχομένου και άλλες επείγουσες ρυθμίσεις εφαρμογής του Μνημονίου Συνεννόησης του ν.4046/2012», ο οποίος ψηφίστηκε στις 28-2-2012, οι πιστώσεις του Υπουργείου Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας από τον Κρατικό Προϋπολογισμό Οικονομικού Έτους 2012 μειώνονται κατά 82.000.000 Ευρώ.
Με δεδομένο τη συνεχιζόμενη απαξίωση των νησιών του Αιγαίου από την Κυβέρνηση Παπανδρέου και την Κυβέρνηση Παπαδήμου και την ενδεχόμενη κατάρρευση των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών, όπως συνεχώς επισημαίνεται από τους φορείς των ακτοπλοϊκών εταιρειών. Επειδή, τα ακριτικά νησιά ήδη βιώνουν τις περικοπές στα δρομολόγια των ακτοπλοϊκών πλοίων. Επειδή η τακτική συγκοινωνία των νησιωτών με την ηπειρωτική Ελλάδα και τα υπόλοιπα νησιά παραμένει αναφαίρετο δικαίωμα τους. Επειδή η παραμονή των νησιωτών στον τόπο τους είναι εθνική υπόθεση.
Ερωτάται ο κ. Υπουργός
1. Η μείωση στις πιστώσεις του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας θα έχει επιπτώσεις στα μισθώματα των άγονων γραμμών;
2. Αν ναι, σε τι ύψος εκτιμάται η επίπτωση αυτή και με ποια κριτήρια θα αποφασιστούν οι άγονες γραμμές στις οποίες θα επέλθει μείωση των μισθωμάτων και άρα μείωση στην πυκνότητα των δρομολογίων;
Η ερωτώσα βουλευτής
Μίκα Ιατρίδη
Δεν υπάρχουν σχόλια: