Το φετινό συνέδριο FVW και η συνοδευτική έκθεση Travel Expo προσέλκυσε περισσότερους επισκέπτες από ποτέ. Η διήμερη εκδήλωση, η οποία έλαβε χώρα στις 13 και 14 Σεπτεμβρίου στον εκθεσιακό χώρο της Κολωνίας, γνώρισε μεγάλη επιτυχία και επιβεβαίωσε τη θέση της ως η κορυφαία εκδήλωση, αφιερωμένη στη γερμανική τουριστική και ταξιδιωτική βιομηχανία.
Οι συμμετέχοντες έφτασαν στον αριθμό ρεκόρ των 1.225, από τη γερμανική βιομηχανία ταξιδιωτικών πρακτορείων τουρισμού. Στην Travel Expo συμμετείχαν 85 εκθέτες, και περισσότεροι από 1.750 επισκέπτες. Συνολικά, σχεδόν 3.000 επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου ταξίδεψαν στην Κολωνία. Φέτος υπήρξαν περισσότερες διεθνείς συμμετοχές, ειδικότερα από την Ισπανία, την Τουρκία και την Ελλάδα.
Το πλέον σημαντικό μέρος της όλης εκδήλωσης ήταν το networking μεταξύ των συνέδρων. Η πρώτη μέρα αφορούσε την εισβολή τεχνολογίας του τουρισμού, ενώ η δεύτερη τα πρακτορεία, Tour Operator, αεροπορικές εταιρείες, ξενοδοχεία και καινούργιους τρόπους πωλήσεων.
Αρκετές φορές τέθηκε θέμα χειμερινών πτήσεων προς τη Ρόδο από τον κ. Γιώργο Ματσίγκο, γενικό διευθυντή της Atrium Hotels και πρόεδρο του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου και υπήρξε θετική ανταπόκριση για συζήτηση για τον επόμενο χειμώνα από τις εταιρείες Sunexpress και Airberlin. Μετά το συνέδριο υπήρξαν προσωπικές επαφές και συζητήθηκε να υπάρξει συνάντηση με τις δυο εταιρείες πριν την διεθνή έκθεση ΙΤΒ του Βερολίνου τον Μάρτιο 2012.
Σημαντικό θέμα του συνεδρίου ήταν η θέση και το μέλλον των ξενοδοχείων τύπου Resort. Ο ξενοδοχειακός τομέας αναψυχής έχει αλλάξει σημαντικά τα τελευταία χρόνια, δήλωσαν οι ομιλητές. Ο επικεφαλής της TUI Hotels & Resorts τόνισε ότι το μέλλον των ξενοδοχείων τύπου Resort εξαρτάται από παράγοντες όπως οι διαφορετικές προσδοκίες των πελατών για τις διακοπές.
“Πρέπει να είμαστε ανοιχτοί για όλες τις επιλογές”, δήλωσε ο κ. Ματσίγκος. Τόνισε δε τη συμβουλή των μεγάλων Τ.Ο. μέχρι σήμερα στην ανάπτυξη του Τουρισμού στη Ρόδο, αλλά πρέπει να προσαρμοστούμε στις απαιτήσεις των πελατών και τις νέες μεθόδους κλεισίματος των διακοπών τους. Κανείς δε μπορεί να αμφισβητήσει την ραγδαία ανάπτυξη της χρήσης του διαδικτύου σήμερα. Χαρακτηριστικά είπε ότι σήμερα χρησιμοποιούν το Internet περισσότεροι από 2 δισ., με αριθμό ανάπτυξης 18% ετησίως. Οι κρατήσεις μέσω Internet από τους χρήστες του 2010 ήταν 16% για ξενοδοχεία και 24% για αεροπορικά εισιτήρια. “Επομένως πρέπει να προσαρμοστούμε άμεσα στις νέες τεχνολογίες, στους νέους μεθόδους πωλήσεων και στο Media Marketing, προωθώντας ανάλογα τις επιχειρήσεις μας και τον προορισμό μας”.
Η επικεφαλής του οργανισμού Reiseland δήλωσε ότι οι αλυσίδες ξενοδοχείων ταξιδιωτικών πρακτορείων πρέπει να έχουν σαφέστερο προφίλ στην αγορά. Οι διαφορές στην ονομασία Sentido (Thomas Cook) και Sensimar (TUI) είναι πολύ μικρές και μπορούν να οδηγήσουν τον καταναλωτή σε σύγχυση. Αντίστοιχα η TUI Γερμανίας έκανε έκκληση για μια διαφοροποίηση μεταξύ των ονομασιών, καθώς η Sensimar στοχεύει κυρίως σε άτομα μεγαλύτερης ηλικίας, εύπορα ζευγάρια που αναζητούν πιο ήσυχα ξενοδοχεία και κυρίως γερμανόφωνους επισκέπτες. Αντίθετα, η Sentido είναι πιο διεθνής, με μόνο το 40% γερμανόφωνους επισκέπτες, και στοχεύει ζευγάρια και μεμονωμένους ταξιδιώτες και μικρές οικογένειες, σύμφωνα με την διευθύνουσα σύμβουλο Stefanie Berk.
Το επόμενο fvw Kongress θα λάβει χώρα στο Κολωνία στις 25 - 26 Σεπτέμβριου 2012.
traveldailynews.gr
Οι συμμετέχοντες έφτασαν στον αριθμό ρεκόρ των 1.225, από τη γερμανική βιομηχανία ταξιδιωτικών πρακτορείων τουρισμού. Στην Travel Expo συμμετείχαν 85 εκθέτες, και περισσότεροι από 1.750 επισκέπτες. Συνολικά, σχεδόν 3.000 επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου ταξίδεψαν στην Κολωνία. Φέτος υπήρξαν περισσότερες διεθνείς συμμετοχές, ειδικότερα από την Ισπανία, την Τουρκία και την Ελλάδα.
Το πλέον σημαντικό μέρος της όλης εκδήλωσης ήταν το networking μεταξύ των συνέδρων. Η πρώτη μέρα αφορούσε την εισβολή τεχνολογίας του τουρισμού, ενώ η δεύτερη τα πρακτορεία, Tour Operator, αεροπορικές εταιρείες, ξενοδοχεία και καινούργιους τρόπους πωλήσεων.
Αρκετές φορές τέθηκε θέμα χειμερινών πτήσεων προς τη Ρόδο από τον κ. Γιώργο Ματσίγκο, γενικό διευθυντή της Atrium Hotels και πρόεδρο του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου και υπήρξε θετική ανταπόκριση για συζήτηση για τον επόμενο χειμώνα από τις εταιρείες Sunexpress και Airberlin. Μετά το συνέδριο υπήρξαν προσωπικές επαφές και συζητήθηκε να υπάρξει συνάντηση με τις δυο εταιρείες πριν την διεθνή έκθεση ΙΤΒ του Βερολίνου τον Μάρτιο 2012.
Σημαντικό θέμα του συνεδρίου ήταν η θέση και το μέλλον των ξενοδοχείων τύπου Resort. Ο ξενοδοχειακός τομέας αναψυχής έχει αλλάξει σημαντικά τα τελευταία χρόνια, δήλωσαν οι ομιλητές. Ο επικεφαλής της TUI Hotels & Resorts τόνισε ότι το μέλλον των ξενοδοχείων τύπου Resort εξαρτάται από παράγοντες όπως οι διαφορετικές προσδοκίες των πελατών για τις διακοπές.
“Πρέπει να είμαστε ανοιχτοί για όλες τις επιλογές”, δήλωσε ο κ. Ματσίγκος. Τόνισε δε τη συμβουλή των μεγάλων Τ.Ο. μέχρι σήμερα στην ανάπτυξη του Τουρισμού στη Ρόδο, αλλά πρέπει να προσαρμοστούμε στις απαιτήσεις των πελατών και τις νέες μεθόδους κλεισίματος των διακοπών τους. Κανείς δε μπορεί να αμφισβητήσει την ραγδαία ανάπτυξη της χρήσης του διαδικτύου σήμερα. Χαρακτηριστικά είπε ότι σήμερα χρησιμοποιούν το Internet περισσότεροι από 2 δισ., με αριθμό ανάπτυξης 18% ετησίως. Οι κρατήσεις μέσω Internet από τους χρήστες του 2010 ήταν 16% για ξενοδοχεία και 24% για αεροπορικά εισιτήρια. “Επομένως πρέπει να προσαρμοστούμε άμεσα στις νέες τεχνολογίες, στους νέους μεθόδους πωλήσεων και στο Media Marketing, προωθώντας ανάλογα τις επιχειρήσεις μας και τον προορισμό μας”.
Η επικεφαλής του οργανισμού Reiseland δήλωσε ότι οι αλυσίδες ξενοδοχείων ταξιδιωτικών πρακτορείων πρέπει να έχουν σαφέστερο προφίλ στην αγορά. Οι διαφορές στην ονομασία Sentido (Thomas Cook) και Sensimar (TUI) είναι πολύ μικρές και μπορούν να οδηγήσουν τον καταναλωτή σε σύγχυση. Αντίστοιχα η TUI Γερμανίας έκανε έκκληση για μια διαφοροποίηση μεταξύ των ονομασιών, καθώς η Sensimar στοχεύει κυρίως σε άτομα μεγαλύτερης ηλικίας, εύπορα ζευγάρια που αναζητούν πιο ήσυχα ξενοδοχεία και κυρίως γερμανόφωνους επισκέπτες. Αντίθετα, η Sentido είναι πιο διεθνής, με μόνο το 40% γερμανόφωνους επισκέπτες, και στοχεύει ζευγάρια και μεμονωμένους ταξιδιώτες και μικρές οικογένειες, σύμφωνα με την διευθύνουσα σύμβουλο Stefanie Berk.
Το επόμενο fvw Kongress θα λάβει χώρα στο Κολωνία στις 25 - 26 Σεπτέμβριου 2012.
traveldailynews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια: